środa, 19 kwietnia 2017

Death Note-recenzja anime

Ohayo^^
Dziś przygotowałam recenzje anime "Death Note"

1.Podstawowe informacje
Death Note anime na podstawie mangi autorstwa Tsugami Oby.Anime składa się z 37 odcinków a  manga została  wydana w dwunastu tomach.

2.Fabuła
Anime opowiada o nastolatku o imieniu Raito Yagami który znajduje upuszczony przez boga śmierci Ryuka notatnik śmierci.Na początku myśli że to żart ale przekonuje się że notatnik posiada niezwykłą moc-osoba której imie zostanie zapisane w notatniku umrze w sposób jaki opiszesz.

3.Postacie
Postacie w anime Death Note są bardzo ciekawe i bardzo się od siebie różnią.Każdą z postaci poznajemy po kolei o każda jest inna.Osobiście moją ulubioną postacią jest L-genialny detektyw który użyje wszelkich środków by rozwiązać powierzoną mu sprawę.

4.Podsumowanie
Anime Death Note jest według mnie tytułem godnym polecenia.Świetne,głębokie postacie i doskonała muzyka.Jedyne co mi się w nim nie podoba to zakończenie i to że po 25 odcinku anime bardzo przyspiesza i traci to coś co mnie do niego ciągnęło.

Anime oceniam w skali od 1-10 na 9,5
Serdecznie polecam Death Note wszystkim którzy lubią tajemnicze klimaty.
       
         Yuno:-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

4 gry dla mangozjeba z Androidem

1.High School Simulator 2018 Jest to gra na wzór Yandere Simulator 💗 tyle że ta jest na Androida i jest trochę mniej rozbudowana. W grze m...